arez0oha

arez0oha

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1




این منم ...

سلام من هستیم  تقریبا 21 سالمه ( بزرگ شدما ) وووووووووووووو از همه مهم تر بچه ی خطه ی سرسبز شمالم  دانشجوی روانشناسیم ( خانوم دکتریم واسه خودم  ) با یه عالمه آرزو های بزرگ

بزرگترینو مهمترین آرزوم اینه که یه شب تا صبح با قایق وسط دریا باشم  البته یه نفری که بی نهایت دوسش دارم فداشم می شم قول داده این آرزومو براورده کنه

بعدش دلم می خواد وسط یه جنگل بزرگ یه کلبه ی چوبی داشته باشم که از یه طرفش رودخونه رد شه اون طرفشم یه عالمه نارنگی باشه

از دنیا چیز زیادی ندارم ؛ یه عالمه عروسک دارم  که دلم بهشون خوشه همیشه مجبورم از ترس مهمونایی که بچه کوچیک دارن قایمشون کنم  و اگه عروسک خواستن با کلی ادعا بگم : من دیگه بزرگ شدم عروسک ندارم

هم سنگ دلم هم نیستم  مثلا اگه الان یه تفنگ بهم بدی می تونم خیلی راحت رو به روت وایسم و یه گلوله خالی کنم وسط پیشونیت  و اونقدر محکم شلیک کنم که جاش تا ابد رو پیشونیت یادگاری بمونه  طوری که دیگه هیچ وقت تو آیینه نگاه نکنی  ... سنگدل هم نیستم چون اشکم راه دوری نیست  جایی همین نزدیکی ها .... هم بلدم یواشکی گریه کنم  هم بلدم برم بشینم دقیقا تو مرکر خونه و زار زار گریه کنم

هم  لجباز هستم هم هستم  این یکیو کلا هستم  وقتی قاطی کنم دیگه هیچی تو کلم نمی ره  منم این مدلیم دیگه  

فکر کنم دیگه بسه کاملا شناسایی شدم



نظرات شما عزیزان:

mahdi00
ساعت7:43---2 تير 1392
دلم برات تنگ شده.
خیلی بی معرفتی


parmida
ساعت13:30---2 تير 1390
mic azizam

مهدی00
ساعت17:53---22 فروردين 1390
دلیل اپ نکردنت چیه؟
پاسخ:salam dalilesho kamel to ye post tozih midam


nima
ساعت13:20---14 اسفند 1389
dorud hasti jan, webloge ghashangi dari va chizi ke ghashangesh karde hamin rahat harf zadanete,omidvram ke be arezuhat beresi

amir70
ساعت20:54---3 اسفند 1389
ممنون زیبا بود سمیرا.

منم که شناختی دیگه.

موفق باشی تو درسات و ایشالا دکتراتم میگیری.


فرزانه
ساعت12:04---29 بهمن 1389
سلام.وبلاگ خیلی زیبایی داری.امیدوارم همیشه موفق باشی.خوشحال میشم به منم سر بزنی.منتظرم.فعلا

فرشیدم
ساعت21:14---26 دی 1389
خیلی وب باحاله فرشیدم از مشهد 09156614058 به ما هم سربزن خوشحال میشیم نظر بدین؟؟

sarbaz
ساعت19:12---26 دی 1389
پیشرفته خوبی کرده...به به...موفق باشی

سيمين
ساعت12:40---26 دی 1389
سلام وب زيبايي داري به منم سربزن
تبادل لينك كنيم ؟


aliiiiiiiiiiii
ساعت9:44---25 دی 1389
.........................................
ممنون كه اومدي. بازم بياااااااااااااااااااااا
تنهام نزاري ها


بهروز تو رپصدا
ساعت12:56---12 دی 1389
سلام هستی
خوبی
امید داریم خوب باشی
وبلاگ خوشگلی داری و خیلی هم رماتیکه
تبریک فراوان به این همه خلاقیت
واین گلم بخاطر این که بگم به یادتیم ما


شمسی
ساعت10:52---10 دی 1389
چطوری هستی زشتوه من اومدم ببینم چه گلی کاشتی اینجا
تو هم که مثه مونا از عشخ و عاشخی زر زدی اخه من از دسه شما 2 تا چی کار کنم

یه چی دگه از کی تا حالا مونا شده عشقه هستی!!!!هااا
ها از همه پست ها این از همه با حال تر بود همیشه شاد باش که هر کی امد تو وبلاگت شاد بشه
موفق باشی خانومی سر میزنم بازم


مونا عشق هستی
ساعت23:46---26 آذر 1389
سلاممی گم چه خوب معرفی کردیا. لجبازو خوب اومدی . عزیزه دلم موفق باشی

zahra
ساعت21:44---26 آذر 1389
ajiii junam webloget kheili khoshgelee haminjrui edamash bede

یه غریبه...
ساعت15:32---26 آذر 1389
آشکارا از کسانی که دوستمان دارند غافلیم و در نهان به کسانی دل میبندیم که دوستمان ندارند
.
.
.
شاید این است دلیل تنهایی ما
(lija)


رامین
ساعت13:35---26 آذر 1389
سلام

متن جالبی بود .... وبلاگت هم جالبه

موفق باشی !!!

سیصدوسی مرسی !!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: hasti تاريخ: 26 آذر 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام بچه ها من هستیم این وبلاگم یه جورایی دل نوشته های لحظه های تنهاییمه . امیدوارم خوشتون بیادو بهش سر بزنین راستی نظر یادتون نره ممنون

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to arez0oha.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com